Zeewolder kunstijs ook voor leden ijsclub

Het is de Lionsclub dan toch gelukt om een kunstijsbaan in het centrum van Zeewolde te krijgen. Dit met inzet van Gemeente, Sponsoren, Verenigingen en veel Vrijwilligers.

De IJsclub Zeewolde heeft ook haar medewerking gegeven en kan daarom al haar LEDEN de mogelijkheid bieden GRATIS te schaatsen op WOENSDAGMIDDAG 28 en DONDERDAGAVOND 29 december. Dit op vertoon van de ledenkaart.

Leden die hun contributie hebben betaald voor 1 december kunnen deze kaart afhalen op vrijdag 16 december tussen 19.00 en 21.00 uur in het ijsclubgebouw aan het Kluunpad.

Lid worden van de ijsclub is natuurlijk ook altijd mogelijk, zie daarvoor hier op de website , waar ook de tarieven vermeld zijn.

Meer informatie over de kunstijsbaan is te vinden op www.zeewoldewinterworld.nl.

Veel schaats plezier gewenst,

Het bestuur van de IJsclub Zeewolde.